älskade vänner.

Underbar kväll igår. Mys i Skeppsviken innan Trägårn, som iofs inte var topp 10 men helt ok ändå!! Hoppas verkligen det vädret som var igår vill komma tillbaka på lördag tills balen, annars avlider jag. Inatt hade jag mysigt sällskap av Therese, vaknade av ett råmande av min MiniMu. Nu försöker jag ta tag i mitt sista svenska tal någonsin. Det känns helt stört, på många sätt. Jag gillar skolan, och om två veckor är det över? Jag är givetvis otroligt lättad över att slippa allt plugg som styr all fritid man har, men jag kommer sakna att få gå till skolan på dagarna. Skulle inte förvåna mig om jag blir en sån pinsam jävel som sitter i Agnebergs café fast jag gick ut för ett par år sedan... Det är ett senare problem, men se upp 94er och 95er, om ett par år kanske jag sitter där med er. Usch va sorgligt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0