GÅRDAGENS

Igår spenderades kvällen på Butler's med några gulliga arbisar plus ett par glas öl. Lite tröttsamt att det är slutet av juni och man får sitta inlindad i fleecefiltar för att överleva, men vad gör det när man har världens goaste vänner omkring sig. Hoppas på många sånna kvällar i sommar! Idag har jag tagit det väldigt piano med en sväng till Skeppsviken med Jessica, Rebecka och bebismagen. Så mysigt. Just nu ligger jag i soffan som en prinsessa medans mamma ger mig pedikyr och fixar mina tånaglar, avis någon? Yes, min gullemamma är bäst i världen.

Ser just nu på ett program om tjurfäktning, JÄVLAR VA ARG JAG BLIR. Må alla idiotjävlar till matadorer och allt vad det heter DÖ en plågsam död medans tjurarna snällt får skutta ut från arenan och äta jättegott gräs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0