WORKOUT

Okej, såhär ligger det till; jag har blivit ett monster. Både psykiskt och fysiskt. Ett fysiskt monster för att träningen jag gjorde idag var brutal (för er som inte klarar av lite skryt och självgodhet, stäng ner sidan nu på dirren) och innebar 45 min spinning, 50 min gym med fokus på mage och biceps, 1 timma gympa intensiv. Efter detta träningsmarathon tog jag mig en promenad hem på sisådär 7,5 km. 4 timmar i träningens tecken firades med.....en ljuvlig tonfiskröra. Och en proteinshake jag tyvärr börjar tröttna på nu.

Och nu till det psykiska monstret inom mig; Johan åkte till Karlstad idag och kommer inte hem förrens om 22 dagar. Usch, fy och blä så jobbigt det känns denna gången. TJUGOTVÅ DAGAR!!! Därför är jag lite smått lättirriterad, grinig och bara lite bitter just för tillfället.

Käre Gode Gud, låt mig se ut som bruden på bilden imorgon när jag vaknar. Amen.


Kommentarer
Postat av: Aneka

Du ser redan så ut, jag trodde ju att det var du.

2012-05-15 @ 00:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0